  • Data: 2020-12-01 10:38:42
    Temat: Re: Nowy JPK_V7M
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik pisze:
    > Użytkownik Andrzej Kłos a...@w...pl ...

    > W jakim sensie wygodniejsze?

    Np.:

    - nie logujesz się za każdym razem PZ, bo w ogóle się nie logujesz
    - w "rekordzie" sprzedaży/zakupu nie podajesz wszystkich danych
    kontrahenta tylko NIP-em i nazwą

    poza "wygodniejsze":

    - dla płaskoziemców istotne może być to, że w wersji full (e-mikrofirma)
    całość danych dotyczących księgowości swojej firmy trzymasz na serwerach
    MF i nie masz żadnej wiedzy i gwarancji, kto i kiedy ma do nich dostęp.
    (a może są w chmurze googlowskiej?)

    - zrobili wersję "web-ową" (zamiast poprzedniej "desktopowej") i
    logowanie przez PZ. Jak wylądujesz w nemocnicy to aby ktokolwiek:
    rodzina, wspólpracownik, mógł wysłać JPK w terminie to musisz temu komuś
    dać swój PZ - zawczasu. (w starej wersji offlajnowej wystarczyło hasło).

    widać, że cały czas coś grzebią, więc możliwe jakieś zmiany będą, może
    na plus.