  • Data: 2007-08-23 08:44:19
    Temat: Re: [OFF-TOPIC] Sprzedam znaczki skarbowe
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik mvoicem napisał:

    > Ja tego nie rozumiem. Kiedy zlikwidowano znaczki, pomyślałem "wreszcie
    > jak u ludzi". Zamiast p*****ć się z jakimiś znaczkami, wystawać w
    > kolejkach żeby je kupić itd.... można za pomocą kilku kliknięć zrobić po
    > prostu przelew.
    >
    > A tutaj larum się podniosło, że źle, że niewygodnie, nostalgia jakaś czy
    > co? No nie rozumiem :)

    jednym wygodnie, innym niewygodnie.

    zaleta znaczka byla prostota obslugi, masz dokument, kupujesz znaczek,
    naklejasz. Zeby nie chodzic i nie kupowac czesto, mozesz kupic x
    znaczkow, na fakture, schowac w szufladzie i wtedy masz kolejne pismo,
    naklejasz i zrobione ;)

    a przelewy... trzreba miec dzialajacy komputer albo dymac do banku.
    Przelew tez przewaznie jest platny. Kazdy oddzielnie. Wiec jak masz
    zrobic 100 przelewow i za kazdy zaplacic 1 zloty to... taniej kiedy bylo
    wsiasc w taxi i pojechac kupic 100 znaczkow ;)

    No i jeszcze - sesje KIR, znaczek naklejasz i masz, a jak zlecisz
    przelew w piatek np. kolo 14.00, to nie licz, ze uda ci sie zlozyc
    dokument przed 15.00 w urzedzie, bo najprawdopodobniej nie bedziesz mial
    potwierdzenia przelewu, bo sesje KIR jeszcze nie pojda.