  • Data: 2011-03-30 15:16:03
    Temat: Re: [OT]Re: Na wuj im KRS?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2011 16:25, mvoicem pisze:

    > A wydruk + korektor nie wystarczał?

    No nie, to byłoby podkładanie się kosmiczne :D
    Poza tym, strasznie niewygodne.
    Już wolę dwa razy generowac te faktury, raz z MKRP i raz z Calca.

    >Czy to może była faktura bezwydrukowa?

    Tak cichaczem mówiąc, tak, bo wysyłam jej PDFy i ona sobie sama drukuje.
    Szkoda kasy na dostarczanie kartki. Wiem, wiem, jestem Okropnym
    Przestępcą Skarbowym.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek