  • Data: 2011-04-04 13:33:46
    Temat: Re: Na wuj im KRS?
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-30 13:30, mvoicem pisze:

    > - chcemy odsiać małe szkoły biorące scalaka i 50m kabla na przelew, na
    > przelew chcemy obsługiwać znacznie większe podmioty.

    Hmmmm BMW to tez w koncu dosc duza firma jest...

    Pozdro

    Maseł

    P.S. Dla nie znajacych sie na zartach:
    Główny Urząd Ceł postanowił przeprowadzić ankietę wśród celników na
    temat łapówkarstwa. Jedno z pytań zadawanych przez komisję brzmiało:
    "Ile czasu potrzebujesz aby za łapówki kupić BMW?"
    Celnik na polsko- niemieckiej granicy odpowiada:
    - Dwa, trzy miesiące.
    Celnik na polsko-czeskiej granicy:
    - No, z pół roku.
    Celnik ze "ściany wschodniej" po dłuższym zastanowieniu:
    - Dwa, trzy lata.
    Komisja zadziwiona:
    - Tak długo?
    Celnik ze "ściany wschodniej":
    - Chłopaki, nie przesadzajcie, BMW to w końcu duża firma...