  • Data: 2003-02-17 12:04:10
    Temat: Re: Odmówiłem podpisania faktury - co mi za to zrobi??
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:borq4vg7c1f1m7f339clpc2lbm9qs916is@4ax.com...
> [...]
    VATu.

    > Nie, nie jest durny. Poświadcza, że nabywca zgadza się z treścią FV.

    Cos siepanu pomylilo.

    Jak mozna podpisac cos, czego NIE MA.

    Wg was paktura nie podpisana je jest faktura.
    Jak wiec mozna podpisac "cos cczego ne ma"?

    > Na przykład, że zgadza się zapłacić.

    Pan chyba zatruje..
    Kupujacy nie ma nic do gadania.
    zobaczyl oferte, wlal do baku - ma zaplacic.

    > Owszem, ale nieświadome i pomyłkowe. Tak samo jak korekta deklaracji w
    > US dopuszczalna jest, gdy deklaracja została wypełniona niewłaściwie
    > pomyłkowo. Natomiast świadome podanie/poświadczenie fałszywych danych
    > to całkiem inny ciężar czynu.

    Ale na deklaracji jest napisane, ze podpisujacy ja oswiadcza, ze to prawda.

    na "nie istniejacej" jescze wg was FV jest tylko napisane ze odbierajacy
    osiwadcza,
    ze ja odbiera. O prawdziwosci niec nie jest napisane.

    > Niestety, ale dlaczego klient ma płacić za dupiatą organizację systemu
    > informatycznego lub pomyłki sprzedawcy?

    Bo sprzedawca jak zawsze jest wprzeciwienstwie do klienta GLUPI.

    Sa inne stacje...

    Boguslaw