  • Data: 2003-05-20 11:31:49
    Temat: Re: Ostrożnie z kontem firmowym?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarek napisał:

    > WBK - to chyba zależy od miasta bo umnie robią problemy i chcą w tytule
    > przelewu z konta firmowego na prywatne by opis był "wynagrodzenie" lub
    > "pencja"

    A co to jest ta "pencja" ? :-))

    A na powaznie to od razu widac wyższośc elektronicznej obsługi kont -
    żadna paniusia nie będzie Ci mówiła co możesz wpisac na przelewie a co
    nie. O kosztach nie wspominając.
    Chociaż jak sama sobie przelewam pienadze z konta firmowego na osobiste
    w PKO BP to co bym nie wpisałam na wyciągu mam zawsze "pobory". Mają tam
    jakiegos korektora :-))
    Kiedyś ktos (ale chyba nie na tej grupie) przyznał się że jak nie wie co
    wpisac, a obraca pieniędzmi między swoimi kontami dośc intensywnie, to
    pisze co mu ślina na język przyniesie, np "za usługi seksualne".
    :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk