  • Data: 2008-03-14 11:23:27
    Temat: Re: Rozliczenie dla samotnie wychowujących
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    herbatoman wrote:

    > Nikt się nie wypowie?
    > O rany, nie wiedziałem, że takie trudne kwestie poruszam ;-)
    Sprawa jest dość trudna.
    Kwestią nie ulegająca wątpliwości jest , że jeśli syn osiągnął dochód
    poniżej 3015 zł, to ojciec może rozliczyć się jako osoba samotnie
    wychowująca dziecko i odliczyć też ulgę na dziecko, ale nie wiem czy:
    1. powinien zrobić to w PIT-37, a syn wypełnić odrębny PIT z rentą oraz
    swoim dochodem;
    2. Rozliczyć się na PIT-36 i doliczyć rentę rodzinną syna w PIT-M (chyba), a
    syn rozlicza się wyłącznie z uzyskanego dochodu;

    --
    Maciek