  • Data: 2002-06-07 14:19:18
    Temat: Re: SKLEPY internetowe - oprogramowanie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 7 Jun 2002, Rafal Lewkowicz wrote:
    [...]
    >+ Właśnie - dlaczego odpisuje sie pod a nie nad. Chyba wygodniej nad -
    >+ otwierasz takiego posta i widzisz odpowiedź
    >+ a nie trzeba zjechać na sam dół żeby dotrzeć do odpowiedzi.... nie wiem może
    >+ jest jakiś powód.

    Jest: obejrzyj sobie posty w nieoczekiwanie rozwijających się
    (z prostej pozornie sprawy :)) wątkach: jest je ZNACZNIE łatwiej
    czytać, jeśli są logicznie poukładane !
    Wyobraź sobie że wyciagasz z googla (po pół roku) post, w którym
    odpowiedzi są "do góry nogami" :> i do tego nie wiadomo, do
    której części wypowiedzi odnosi się kolejna wypowiedź...
    Albo wskazujesz ją "nowemu" (który wyłazi z tym samym problemem)
    i biedaczek musi poczytać całe 132 posty w wątku, w tym takie
    które związku nie mają (i tak grupa p.s.p.p prezentuje wysoki poziom,
    bo np % inwektyw jest zdecydowanie poniżej Polskiej Normy ! -:)
    - jednak wątki czasem się "robią offtopiczne")

    Dla porządku: żeby być w miarę ścisłym (tj. na tyle co
    w "prawo", ale nie tak jak w "matematyka" ;)) to należałoby
    mówić/pisać: *pod cytatem*[1] :)

    >+ Pozdrawiam

    Wzajemnie :) Gotfryd
    [1] czyli:
    - ciąć pozostawiając tylko częśc niezbędną (ale
    nie bardziej !)
    - jak trzeba to osobno odpowiadać do każdej osobnej
    części wypowiedzi

    Być może stosując zasady prawa rzymskiego da się wywieść
    jeszcze jakieś zalecenia, ale te powyżej to podstawa ;) !