  • Data: 2003-03-26 12:56:15
    Temat: Re: Samotna matka
    Od: "Yennifer" <y...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b5s1un$eta$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Co za wnikliwośc. Skoro słyszałas moje krzyki to widziałas tez pewnie
    > jak pluje na monitor i tupie nogami?
    > Rozumie że juz samo okreslenie "Drogi Karolu" oznacza okrzyki i
    > awanturnictwo. A co powiesz kiedy napisze "DROGI KAROLU
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!"
    > Pewnie ogłuchłaś... :-) biedactwo....

    Moze i oguchłam - ale Tobie sie pewnie na wzrok rzucilo - skoro nie
    zauwazylas ":-)" - co wskazuje iz potraktowalam to zdanie jako zarcik.

    > Jeżeli ja i Karol zgadzamy sie że on przypisal niewłaściwy cytat
    > niewłaściwej osobie to wychodzi na to że to Ty nie potrafisz czytać.

    Słówko awantura tez bylo w cudzyslowiu - co wskazuje na uzycie go z
    przymruzeniem oka.

    Chcialam zazartowac - w odpowiedzi oberwalam "po lapkach"

    No i Ty sie awanturujesz i włazisz między wódke i zakąske, co jeszcze
    > nikomu na zdrowie nie wyszło...

    Wlasciwie to masz racje - replika na Twoje posty - nie wychodzi nikomu na
    zdrowie....
    Jezeli off-line jestes rownie waleczna.. no coz... czasami warto - ale nie
    zazdroszcze twemu otoczeniu

    --
    Yenn