  • Data: 2010-12-31 12:31:28
    Temat: Re: Spadek z USA
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 31 Dec 2010, neoniusz wrote:

    > Troche aut juz z USA przywiozlem i uwierz, wiem o czym pisze.

    Aczkolwiek "nieznamsię", to podejrzewam że to co piszecie stanowi
    typowy objaw "złego prawa".
    Ustanowione są nadmierne restrykcje, których *w praktyce* nikt nie
    przestrzega, ale jak ktoś *będzie chciał* dokopać posiadaczowi
    takiego pojazdu, to ma okazję. Czyli to prawo stosuje się w 0,01%
    (albo i mniej) przypadków.
    Niestety, dość powszechne w .pl :(

    Może inaczej: napisz, czy Twoim zdaniem ktoś kto samochód "wciąga
    do DG" (ujmuje w środkach trwałych) swojej firmy:
    - powinien
    czy
    - nie powinien
    liczyć się z tym, że przyjdzie wojsko i powie "za trzy tygodnie
    od dziś bierzemy na dwa tygodnie Pański pojazd na ćwiczenia,
    proszę dopilnować żeby był na placu do odbioru!"?
    (dwa tygodnie to AFAIR max. okres na który mogą).
    Publicznie szerzej znane przypadki: bodaj dwa na dwadzieścia
    lat na cały kraj. W jednej firmie :P

    "witek" pisze o przypadku kiedy ktoś będzie CHCIAŁ dokopać
    właścicielowi "bo zupa była za słona". Albo krzywo spojrzał
    na szwagra.
    I obstawiam, że to on ma rację.

    pzdr, Gotfryd