    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulgi w nowym ładzie
    Date: Wed, 10 Nov 2021 10:48:08 +0100

    W dniu 2021-11-08 o 20:26, cef pisze:

    > Wrzucam hasło w google i patrzę gdzie coś jest
    > napisane - staram się wartościować źródło.

    Myślałem, że gdzieś jest dostępny jakiś oficjalny tekst, który tylko
    czeka na podpis. Te źródła na czymś muszą się opierać. Jakby wszyscy oni
    opierali się na tym co gdzieś uda się w necie znaleźć to jest to prosta
    droga do wykreowania alternatywnej rzeczywistości.

    > i dochód raczej mi zaniknie.

    To przynajmniej ryczałtu nie musisz rozważać.
    Zakładam, że nigdy stawka ryczałtu + zdrowotnego (chyba dla ryczałtów
    też miały być jakieś różne stawki zdrowotnego) nie jest niższa od samego
    zdrowotnego przy dochodowym.

    Z naciskiem na 'Chyba' :)
    P.G.