  • Data: 2021-11-11 20:23:58
    Temat: Re: Ulgi w nowym ładzie
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.11.2021 o 20:26, cef pisze:

    > Wrzucam hasło w google i patrzę gdzie coś jest
    > napisane - staram się wartościować źródło.
    > Tzn prędzej przyjmę do wiadomości jakieś informacje ze stron
    > gazety prawnej, inforu czy nawet pit.pl niż jakiejś strony doradców
    > albo biznesradiozet, money itd
    [ciach]

    > Teraz interesuje mnie to co jest opisane wszędzie:

    Nie będę oryginalny i rzuce linkiem:
    https://zus.pox.pl/zus/nowa-skladka-zdrowotna-od-202
    2-roku.htm

    Podobało mi się, że potrafili zauważyć problem zatrudnienia na 1/10
    członka rodziny - ogólnie podatki a zatrudnienie we własnej firmie i
    liknkują artykuły (doprowadzą) bardzo sensownie i wydaje się że na
    czasie. (czytałem 1 m-c temu - oczywiście że wiadomo,że nic nie wiadomo).