  • Data: 2021-11-18 14:51:25
    Temat: Re: Ulgi w nowym ładzie
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-11-17 o 23:37, WAM pisze:

    > Na podstawie materiałów prasowych jak i dialogów wśród znajomych.
    > Większość ekscytuje się wyłącznie %, nie analizując w ogóle zmiany
    > podstawy.

    Sprecyzuj proszę jaką zmianę podstawy masz na myśli bo z tego co mi się
    na razie obiło to nie kojarzę.

    Dziś w nocy poszukałem trochę co to ta ulga dla klasy średniej. Już
    mniej więcej wiem. Dla przedsiębiorców liczona od przychodu
    pomniejszonego o koszty prowadzenia działalności.
    Tylko podobno pojęcie Koszty prowadzenia działalności dotychczas nie
    istniało i nie wiadomo na ile to się różni od kosztów uzyskania przychodów.
    I jak pomyśleć to faktycznie można mieć wątpliwości.
    Czy np. koszty zakupu materiałów do wyprodukowania produktu są kosztami
    _Prowadzenia_ działalności.
    Czy jak ulgi prorozwojowe zwiększają koszty uzyskania przychodów to też
    zwiększaja koszty prowadzenia działalności czy już nie.

    Podejrzewam, że wątpliwości będzie znacznie więcej niż było dotychczas.
    P.G.