  • Data: 2006-11-18 10:39:43
    Temat: Re: Wynajem za czynsz
    Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > A nie ma? :
    Tzn. sprecyzuje jeszcze dokładniej. Chce wynająć mieszkanie za
    opłacanie przez lokatora czynszu czyli do mojej kieszeni nie wchodzi
    nawet grosik. To z czego mam się rozliczyc skoro nie mam od czego
    zapłacić podatku? Pare lat wstecz w US podbijali umowe o "wynajęciu
    za czynsz" ale teraz przepisy sie zmieniły i panie za okienkiem nie
    robią juz tego co więcej nie za bardzo wiedzą co zrobić. Pozdrawiam