  • Data: 2005-06-14 14:47:00
    Temat: Re: ile podatku od darowizny-PILNE!!!
    Od: "Slayer" <b...@b...ble> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale zgodnie z tym aktem byłeś zwolniony.

    nie byłem zwolniony, tylko nie została wliczona do podstawy opodatkowania
    pewna kwota....

    > Fakt utraty zwolnienia nalezałoby zgłosić.

    z czego to wynika ??
    IMHO nic podobnego...

    > Jest to gdzieś dalej za par. 16 opisane jak pamiętam.

    nie ma

    wiem że to co piszesz jest logiczne i sensowne, ale przepisy IMHO są innego
    zdania...
    chciałbym się mylić, ale imho wszystkie decyzje wydane przez UeSy
    naliczające podatek od darowizny w związku z utratą "ulgi" z art. 16 po
    okresie 5 lat od daty darowizny są niezgodne z prawem... a dzieje się to
    nagminnie...;-P