  • Data: 2003-04-11 13:36:31
    Temat: Re: numerowanie dokumentów w KPiR
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek wrote:

    > czy jest obowiązek ręcznego, dodatkowego numerowania dokumentów przy
    > prowadzeniu KPiR, czy wystarczy układanie ich chronologiszczne w
    > segregatorze? Proszę o podst,prawną.

    Podstawy nie pamiętam, ale kiedyś sam tego szukałem i znalazłem.
    Istnieje obowiązek oznaczenia dokumentu numerem pozycji w KPiR. Pewnie
    jest to \w instrukcji prawadzenia KPiR. Kiedyś w jakimś poradniku
    widziałem też podobny obowiązek dotyczący rejestrów VAT, ale w tym
    wypadku podstawy nie udało mi się znaleźć.

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,