  • Data: 2003-05-19 19:40:12
    Temat: Re: podatek od licencji
    Od: "Jurek Wawro" <p...@t...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maddy":

    > Nie wiem o jaka licencje chodzi.
    > Jasnowidz?

    Sorry.
    Akurat interesowałem się problemem licencjonowania oprogramowania i tak
    byłem tym pochłonięty, że nie przyszło mi do głowy, że może chodzić o coś
    innego.
    W przypadku do innych licencji pozostaje chyba po staremu (bez VAT).
    Wspomniany punkt ustawy brzmi bowiem:
    "e) udzielanie licencji lub upoważnianie do korzystania z licencji oraz
    przeniesienie autorskiego prawa majątkowego w rozumieniu przepisów prawa
    autorskiego - w odniesieniu do programu komputerowego,";

    Jurek