  • Data: 2023-05-07 17:19:21
    Temat: Re: podatki.gov.pl - "Dokument w trakcie przetwarzania"
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik w
    <news:u38c7c$3j82c$1@news.icm.edu.pl>:

    > Zaspokoję Twą ciekawość. Żadnych. Odpisałem mu z głowy.

    Hmmm, nie jestem rasistą, ale obserwując twe wypociny, dokładając obserwacje
    cefa, Kviata, Shreka i kilku innych piszących na grupach, które subskrybuję,
    to wychodzi, że piszesz "Z CZARNEJ DUPY"

    Temat podszywania się pod policjanta w sumie też jest dość ciekawy:
    *no wysącz* co tam masz do wysączenia...

    > nie zastanawiałem się

    ROTFL

    > Przecież równie dobrze mogliby sobie zrobić komunikat 888.

    888 UWAGA KUTASIK...

    --
    Tomasz