  • Data: 2003-10-03 16:16:21
    Temat: Re: poprawka PŁATKIKA 5.01.
    Od: "fart" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PS Gratuluję wszystkim, którzy uporali się z "zasilaniem inicjalnym"
    wszystkich
    > dokumentów w tym "niepełnych" korekt, zwłaszcza jeżeli robili "oszczędne"
    korekty
    > RCA do starszych RNA.

    Aaaaaaaa dziękuję :))))))))
    Ja właśnie wysyłałem całe komplety korekt a nie tylko błędne do ZUS
    elektronicznie
    W końcu nikt mi nie mógł zarzucić, że nie podoba mi się data w starej
    deklaracji

    No cóż szczęście to ma ............. szczęściarz :))))))))

    Już po zasileniu i wysłaniu pierwszych dokumentów :)))

    Ale jajo jedno też zniosłem :))))) .....
    Korygując deklarację za grudzień 2002 omyłkowo wpisałem grudzień 2003 .... i
    poszło i przyjęło się i mam potwierdzenia bez problemów
    jak zasiliłem takim dokumentem Płatnika 5 ... t na podstawie deklaracji
    korygującej z grudnia 2003 nie chciał mi zrobić deklaracji korygującej 2002
    hihihihihihihi
    Trzeba było plik skopiować a nie stworzyć z poprzedniego i dopiero wysłać

    Kurdelebele ...... przy okazji znalazłem u siebie dwa błędy :)))))))

    Jak wprowadzą Płatnika 14 .... to pewnie znajdę po omacku wszystkie błędy ..
    bo podgląd moich dokumentów w bazie ZUS , jak na razie nieeeeeosiągalny.

    pozdrawiam
    fart