  • Data: 2010-12-12 15:05:05
    Temat: Re: pośrednictwo hostingu a remanent
    Od: grzegorz <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl"> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-07 14:34, tomek pisze:

    > Wg mnie - stanowczo NIE są to towary handlowe. Ale każdy bawi się za
    > siebie :)

    Zapytałem radcę prawnego na temat księgowania do KPiR
    kupowanych i sprzedawanych z zyskiem usług typu domena, serwer,
    czyli typowe pośrednictwo.

    W odpowiedzi usłyszałem że:
    "Moim zdaniem do kolumny 13, ponieważ jest to usługa niematerialne
    a Pan jest w niej pośrednikiem."

    Co Wy na to?

    Wychodzi na to, że księgowanie takich usług w kol. 10
    i ich sprzedaż w kol. 7 jest błędne?

    --
    grzegorz