  • Data: 2003-09-11 22:14:10
    Temat: Re: pracownik 1/2 etatu
    Od: "Krzysztof Milner" <k...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > witam, chcialem sprawdzic...
    > ile powinienem zaplacic skladek zus spolecznych i zdrowotnych za
    pracownika
    > zatrudnionego na 1/2 etatu na 400 zl? czy bedzie od niego do zaplacenia
    > jakis podatek? na jakim druku powinienem go rozliczyc z ZUS-em? na RNA?
    > pozdrawiam, liczac na szybka odpowiedz...
    >
    > jacek

    Od takiej kwoty jeśli obliczysz wynagrodzenie, to składkę na ubezpieczenie
    zdrowotne ograniczasz do wysokości podatku a podatek w tym wypadku jest "0".
    Więc i składka na ub. zdr. jest równa zero. Zus za pracownika rozliczany na
    DRA i (nie pamiętam bo nie mam przed sobą druków) chyba RCA. A druków RNA
    już nie ma.
    Skołój sobie druk listy płac.
    Pozdrawiam
    Monika