  • Data: 2005-08-13 18:49:50
    Temat: Re: przelewy z konta na konto
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 13 Aug 2005, Straight wrote:

    > Witam,
    >
    > Od jakiegos czasu niepokoi minie pewna sprawa. Czasami a własciwie dosyć
    > często korzystam z działalności gospodarczej kolegi w celu załatwiania
    > własnych spraw, tzn. ja organizuje całkowicie sam swój biznes a on jako jego
    > firma wystawia faktury i przyjmuje kase. Po wypłynięciu pieniędzy za jakąś
    > "moją" fakture na jego konto firmowe,

    Dotąd można by IMO się bronić.

    > on robi odrazu przelew na moje konto prywatne.
    > Są to zawsze faktury sprzedażowe. Ja potem z tego spłacam np.
    > hurtownie

    No pięknie. A *twój dochód* jak jest wykazany ?
    Mam na myśli "zarobek który zostaje u ciebie".
    Kim w jego firmie jesteś ?

    > podatek i vat - czy już powinienem zacząć sie Poważnie bać ??? Jak US moze
    > zdefinniowac te przelewy gotówki ??

    Dywaguję sobie luzem że jakby to miała być zaliczka na *następny*
    zakup w hurtowni to może... ale układ w ty płacisz firmie (ROTFL)
    "na podatki"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)