  • Data: 2004-12-18 00:41:42
    Temat: Re: rejestr vat
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Dec 2004, ArEkPekAlSkI wrote:
    [...]
    > + To nie rzecz w tym co wplynie a co nie. Wiadomo, nawet paliwa do samochodow
    > + nie spelniajacych wzoru wiadomego nie wrzucisz w zakupy vat , tyle ze osobna
    > + ewidencje wygodnie miec , bo informacja o kwocie podatku naliczonego od paliw
    > + nie podlegajaca odliczeniu wpisujesz gdzies tam na koncu vatu7.

    Hm.... no to prawdę mówiąc skoro są "potrzebne do prawidłowego
    wypełnienia deklaracji" niewątpliwie powinny być w ewidencji :)
    nie *tylko* ze względu na wygodę...

    [...]
    > + Przyznaje, ze bardziej odnosilem sie do przypadkow wogole z vatem
    > + nie zwiazanych, bo przedmowca pytal nawet o ujecie list plac, amortyzacji

    Zgoda, zgoda.
    Ja się awanturowałem właśnie o formę opisu zależności (tylko) :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)