  • Data: 2008-03-09 00:23:12
    Temat: Re: umowa o dzieło- pytanko
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Anax,

    Sunday, March 9, 2008, 1:10:12 AM, you wrote:

    [...]

    > a tak racja, a jak z tymi 50%? jesli np zrobila projekt to musi napisac po
    > prostu ze zrzeka sie go na moją rzecz i moge liczyc ten podatek od 500 zl?

    Kolejny raz pojawia się kwestia zrzeczenia się praw majątkowych. Moim
    zdaniem wcale nie jest to konieczne do naliczenia 50% kosztów. Do
    takich kosztów mają prawo autorzy bez względu na to, czy zrzekną się
    czy też nie praw majątkowych. Moga udzielić np. niewyłącznej licencji
    na użycie dzieła i będzie to nadal przychód podlegający naliczeniu
    kosztów w wysokości 50%

    Oczywiście jest to dywagacja ogólna, dotycząca ogólnie praw
    majątkowych i ich zrzekania się.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl