  • Data: 2021-12-02 22:46:07
    Temat: Re: vat dla przesyłek spoza EU
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Też o tym słyszałem, ale Poczta nic mi nie dała poza wpisaniem w taką
    > tabelkę na opakowaniu 8,50 zł i sam musiałem szukać, z czego to wynika.

    Ostatnio dużo biurokracji pocztowej się zelektronizowało. Jeśli ktoś
    potrzebuje kwity aby przykładowo się z kimś rozliczyć, to jest problem.
    Tj. trzeba pisać, dzwonić aby dali jakiś kwitek, a wystarczyłoby aby
    listonosz w tym nowoczesnym tablecie miał mozliwośc wysłania tego na
    adres email.

    Nadaję w DHL przesyłki, podaję email i mam faktury paragony czy
    potwierdzenia na email.