    From: "Ola" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Spozniona wplata
    Date: Sun, 21 Nov 2004 12:40:42 +0100

    Wczoraj wieczorem probowalam wielokrotnie oplacic
    przez internetowy serwis banku Millenium
    zaliczki na podatek dochodowy (Pit 5) i niestety
    wyswietlala sie informacja ze wplata bedzie
    mozliwa dopiero pierwszego dnie roboczego
    czyli 22-giego.
    No i dokonalam tych wplat jeszcze wczoraj przed polnoca czyli w terminie
    ale z data 22.11.2004 ! (nie moglam tego zmienic)
    Co teraz robic?
    Czy musze zplacic jakas kare, czy odsetki?
    Prosze o informacje i rade, bo zdarzylo mi sie to
    po raz pierwszy i nie wiem jakie sa ew. konsekwencje.
    Ola