    From: "Tomek" <t...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ulga w ZUS - wątpliwość
    Date: 8 May 2006 18:53:38 +0200

    Witam
    Zwolniłem się z pracy i założyłem własną firmę. Od tej pory będę świadczył
    usługi dla różnych firm.
    Chcę skorzystać z niższej ulgi w ZUS dla nowo powstałych firm. Wiem że nie mogę
    świadczyć usług poprzedniemu pracodawcy. Załóżmy jednak że po jakimś czasie
    wystawiłbym fakturę dla mojego byłego pracodawcy, albo dla jego spółki córki
    (prędzej czy później myślę że to nastąpi). Co wtedy się stanie ? ZUS przywali mi
    karę czy też tylko w tym miesiącu w którym wystawiłem fakturę dla byłego
    pracodawcy będę musiał zapłacic pełny ZUS?
    Pozdrawiam
    Tomasz B.