  • 21. Data: 2021-11-22 11:55:42
    Temat: Re: Ulgi w nowym ładzie
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 8 lis 2021 o 00:55, Eneuel Leszek Ciszewski zeznaje
    [albo wyznaje -- to trzeba dopiero ustalić komisyjnie] tak:

    > Mam też inne pytania, ale wolę czekanie...

    Kto pyta -- ten dekoheruje... ;)
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Dekoherencja_kwantowa

    -=-

    Czy ustawienie kwantowego komputera pomiędzy dwiema Ziemiami
    zezwoliłoby na wyłączenie lodówki? ;) (ponoć grawitacja
    w połączeniu z niezerową temperaturą dokonuje kolapsu
    z uwagi na grawitacyjną dylatację czasu zdradzającą to
    i owo... cząstka drgając -- ,,reguluje'' zegarek, bo
    zmienia swą odległość od masy... ciekawe, dlaczego samo
    drganie nie reguluje zegarka...)

    -=-

    Czy 256 qbitów zastąpi 2^255 bitów? Czy może źle kombi_nuję?...
    2^255=5,78960446186581E+76 -- nie wiem, ile to bajtów...

    https://www.chip.pl/2021/11/komputer-kwantowy-256-ku
    bitow-quera-computing/

    W ciągu dwóch lat naukowcy z QuEra Computing zamierzają dobić
    do 1000 kubitów, a w dalszej perspektywie zwiększyć tę liczbę
    do setek tysięcy.

    Jeśli jednak ktoś ma złudzenia co do łamliwości kluczowania, ;)
    kwant dał (złudzenia) kwant zabrał... Telekomunikacja kwantowa
    splątana z upiorami ;) jest faktem...

    https://chiny24.com/technologie/przeglad-rozwoju-inz
    ynierii-kwantowej-w-chinach-komunikacja-kwantowa-kom
    putery-kwantowe

    we współpracy z Chińską Siecią Kablową rozpoczęło budowę
    Bezpiecznej Kwantowej Komunikacyjnej Sieci Szkieletowej
    Pekin - Szanghaj. Sieć ma ponad 2000 km, 32 węzły dystrybucyjne
    QKD i łączy ze sobą takie ośrodki jak Pekin, Szanghaj, Jinan,
    Hefei i inne. Prace zakończono w roku 2018 i od tej pory
    prowadzone są testy komercyjne między innymi przez banki.

    [chlip, chlip...]

    -=-

    Tak czy siak -- lepiej nie pytać, bo mentalnie MMorawiecki także
    jest w stanie kwantowej superpozycji, ;) którą pytanie niechybnie
    zniszczy...

    Odpowiedź na me pytanie raczej jest zero-jedynkowa ;) i obie
    wersje (zarówno ,,zero'' jak i ,,jedynka'') są wg mnie dla mnie
    korzystne, gdyż obie wyrywają mnie z pułapki... Może za kilka lat
    wyjawię, o co tutaj podąża... ;)

    --