  • 1. Data: 2004-02-02 08:20:14
    Temat: Zródło doch. komornik - jak się pochwalić w US ? Deklaracja
    Od: "BB" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    Cuda się zdarzają i udało mi się odzyskać kasę nieodzyskiwalną od dawnego
    pracodawcy, czyli wynagdordzenie za nadgodziny i odprawę z tyt. zwolnień
    grupowych ...
    Jak to wykazać w deklaracji za styczeń tegoż roku - tak by być wobec US w
    porządku ? No i ile podatku się należy ... ?
    Z góry dzięki za garść informacji w tym temacie.
    Pozdrawiam
    BB

  • 2. Data: 2004-02-02 08:55:27
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

> [...]
    > Jak to wykazać w deklaracji za styczeń tegoż roku - tak by być wobec US w
    > porządku ? No i ile podatku się należy ... ?

    Może czegoś nie rozumiem...
    Chcesz w deklaracji za styczeń br. (rozumiem, że obecnie prowadzisz DG)
    wykazać dochód (zaległy, bo zaległy) z byłej umowy o pracę?
    Może się na tym nie znam, ale ja bym to wykazał w rocznym rozliczeniu za
    2004 rok (czyli dopiero za rok). W ślad za tą kasą dostaniesz pewnie
    jakiegoś PIT-a.
    Co na to inni?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 3. Data: 2004-02-02 14:54:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Feb 2004, BB wrote:

> [...]
    >+ grupowych ...
    >+ Jak to wykazać w deklaracji za styczeń tegoż roku

    A co to CIEBIE obchodzi ?
    Dostałeś pieniądze (z potrąconą zaliczką na podatek) to w swoim czasie
    dostaniesz PIT-11: jak już nic ci się od byłego pracodawcy nie należy to
    w zasadzie powinni ci go wystawić w następnym m-cu (czy jakoś tak),
    w przeciwnym wypadku pewnie na podsumowanie roku.
    [...]
    >+ porządku ? No i ile podatku się należy ... ?

    Nie dostałeś "paska" ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)