-
1. Data: 2006-06-06 16:59:35
Temat: biurko
Od: marcin <m...@o...pl>
Witam
Jest sobie biurko, które kupiłem nie prowadząc DG. Nie mam na nie
faktury ani innego dowodu zakupu.
Teraz kiedy mam DG, KPiR, VAT, chciałbym je wprowadzić do firmy i
zaliczyć jako koszty pozostałe.
Mogę to zrobić?
W jaki sposób najlepiej?
Czy jesli zakładam, że bedę je urzytkował powyżej 1 roku to jest to
ŚT mimo wartości rzędu kilkaset złotych?
pozdr.
mk
-
2. Data: 2006-06-07 08:07:21
Temat: Re: biurko
Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
marcin wrote:
> Jest sobie biurko, które kupiłem nie prowadząc DG. Nie mam na nie
> faktury ani innego dowodu zakupu.
> Teraz kiedy mam DG, KPiR, VAT, chciałbym je wprowadzić do firmy i
> zaliczyć jako koszty pozostałe.
> Mogę to zrobić?
> W jaki sposób najlepiej?
> Czy jesli zakładam, że bedę je urzytkował powyżej 1 roku to jest to
> ŚT mimo wartości rzędu kilkaset złotych?
Tak, wpisanie do EŚT to jedyna metoda. Młotek za 5 zł też można uznać
za ŚT.
Najnowsze w dziale Podatki
-
Awaria KSeF w 2026 - tryb awaryjny, data wystawienia faktury i obowiązki podatnika. Praktyczny poradnik
-
Wielki Brat podejrzy wszystkie faktury. KSeF ułatwi życie przedsiębiorcom, czy je sparaliżuje?
-
Pułapki podatkowe 2026: Co zmieni się dla przedsiębiorców i jakie koszty ich czekają?
-
Składka zdrowotna 2026 i podatek liniowy - ile wynosi, jaki limit odliczenia


do góry
7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem