  • Data: 2005-05-05 06:29:18
    Temat: ustalenie wartosci
    Od: Janek <j...@...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    rozpoczelem dzialalnosc gospodarcza i chcialbym przekazac na rzecz
    firmy telefon komorkowy. Nie wiem jednak jak mam ustalic jego wartosc
    i wpisac w koszty - rachunku oczywiscie nie mam poniewaz kupowalem ten
    telefon juz jakis czas temu. Teoretycznie moglbym wziac aktualny cennik
    od jednego z operatorow i dolaczyc go do dokumentacji, ale tu jest taki
    problem, ze ten telefon przy kupnie na firme kosztowalby 1900zl, przy
    kupnie jako osoba prywatna 800zl, a przy kupnie z jakas taryfa jeszcze
    mniej. Telefon jest pre-paidem wiec raczej obowiazywalaby wartosc
    rynkowa, ale ktora i czy US sie nie przyczepi?