  • 11. Data: 2015-03-21 22:14:30
    Temat: Re: Bezrobotny wykonawca
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-03-21 22:08, Liwiusz wrote:

    > No wiesz, to dzieci czytają, młodzież, jeszcze by ktoś uwierzył.

    Atoprzepraszam.

    Piotrek

  • 12. Data: 2015-03-21 22:28:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-21 o 22:11, Piotrek pisze:

    > Od kiedy to umowa zlecenie jest umową rezultatu?
    >
    > A przecież jak przyszedł i ze dwa razy machnął szmatą to znaczy, że się
    > starał.

    Nie wnikając niepotrzebnie w niuanse prawne - zamiast bawić się w 10zł
    wynagrodzenia, prościej będzie przyjąć, że nic nie zarobił (idzie lato,
    niech to będzie zlecenie na odśnieżanie).

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2015-03-21 22:36:57
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-03-21 22:28, Liwiusz wrote:
    > Nie wnikając niepotrzebnie w niuanse prawne - zamiast bawić się w 10zł
    > wynagrodzenia, prościej będzie przyjąć, że nic nie zarobił (idzie lato,
    > niech to będzie zlecenie na odśnieżanie).

    Które to zlecenie zostanie zamienione zimą na zlecenie dotyczące
    pielęgnacji trawników.

    Piotrek

  • 14. Data: 2015-03-21 23:15:18
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 21.03.2015 o 22:02, Liwiusz pisze:

    > Nie straci, ubezpieczenie zdrowotne działa 30 dni od wyrejestrowania.

    No to straci po miesiącu. Jeden czort.

  • 15. Data: 2015-03-22 04:25:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Pierwsze słyszę, aby składki ZUS szły na moją przyszłą emeryturę.

    slusznie,
    Idą na MOJĄ emeryturę.

  • 16. Data: 2015-03-22 08:30:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-22 o 04:25, witek pisze:

    > slusznie,
    > Idą na MOJĄ emeryturę.

    Jak już jesteś emerytem - to tak :)

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2015-03-22 10:54:23
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-03-21 o 20:29, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > mam znajomego, który jest bezrobotny. Chciałby wykonać kilka drobnych
    > dzieł dla mnie, jednak na czas wykonania dzieła musi się wyrejestrować z
    > UP. A wtedy straci ubezpieczenie zdrowotne -- UP go ubezpiecza -- i
    > leczenie.
    No to nie możesz jak normalny biały człowiek dogadać się z nim na
    wykonanie tego dzieła i wypłacić mu za nie taką kasę, żeby Ci
    wystarczyło na zapłacenia tych kilkunastu % więcej dochodowego? W ten
    sposób on będzie mógł cały czas pozostawać sobie bezrobotnym, nie
    angażując w żadne prace naszych kochanych urzędników, do czego rządzący
    od wielu lat wszystkich przecież zachęcają ;-)

    Maciek

  • 18. Data: 2015-03-22 13:20:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.03.2015 o 10:54, Maciek pisze:
> [...]
    > angażując w żadne prace naszych kochanych urzędników, do czego rządzący
    > od wielu lat wszystkich przecież zachęcają ;-)

    Ale dowcip właśnie na tym polega, żeby on nie robił tego na czarno, z
    kilku powodów.

  • 19. Data: 2015-03-22 15:08:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-22 o 13:20, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Ale dowcip właśnie na tym polega, żeby on nie robił tego na czarno, z
    > kilku powodów.

    Z jakich?

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2015-03-22 15:46:43
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ale dowcip właśnie na tym polega, żeby on nie robił tego na czarno, z
    > kilku powodów.

    No to chyba nie pozostaje nic innego jak przysporzyć papierologii UP i kilka
    razy w miesiącu się rejestrować i wyrejestrowywać. Skoro takie jest prawo i
    na tym polega walka z bezrobociem... Tylko czasu szkoda.

    J.

    www.kontestacja.com