  • 21. Data: 2015-03-22 16:10:47
    Temat: Re: Bezrobotny wykonawca
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.03.2015 o 15:08, Liwiusz pisze:

    > Z jakich?

    Po pierwsze primo, żeby mieć Wpis Do CV
    Po drugie primo, żeby jednakowoż nie okazało się, że Życzliwy doniesie i
    bekniemy
    A po trzecie i najważniejsze primo, sekundo i tercio, żeby być uczciwym.

  • 22. Data: 2015-03-22 16:11:35
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.03.2015 o 15:46, krys pisze:
    > No to chyba nie pozostaje nic innego jak przysporzyć papierologii UP i kilka
    > razy w miesiącu się rejestrować i wyrejestrowywać. Skoro takie jest prawo i
    > na tym polega walka z bezrobociem... Tylko czasu szkoda.

    Dlatego ta wersja z UZ mnie zaciekawiła. Muszę tylko rozeznać czy UZ z
    ubezpieczeniem i UoD u tego samego przedsiębiorcy nie generuje problemów.

  • 23. Data: 2015-03-22 16:20:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-22 o 16:10, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Po pierwsze primo, żeby mieć Wpis Do CV

    Do tego nie potrzebuje legalnych umów, przecież pracodawca i tak nie
    będzie weryfikował zatrudnienia w US.

    > Po drugie primo, żeby jednakowoż nie okazało się, że Życzliwy doniesie i
    > bekniemy
    > A po trzecie i najważniejsze primo, sekundo i tercio, żeby być uczciwym.

    No, to już jest problem większy.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2015-03-22 16:21:54
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    I juz za 9 i pół roku przyjdzie kontrola i zmieni się interpretacja ZUS.

    -----

  • 25. Data: 2015-03-22 16:23:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-22 o 16:21, pisze:
    > I juz za 9 i pół roku przyjdzie kontrola i zmieni się interpretacja ZUS.
    >

    > -----

    Na jaką się zmieni?

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2015-03-22 16:32:39
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    "Interpretacja nr ąćęłńóśźż w sprawie umów zerowych za odśnieżanie Wisły" -
    nareszcie znajdą winnych dziury budżetowej, a tłum przyklaśnie słusznej
    linii Partii razem z sędziami NSA w wieku nomen omen przedemerytalnym.

    -----

  • 27. Data: 2015-03-22 20:25:34
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Ale dowcip właśnie na tym polega, żeby on nie robił tego na czarno, z
    > kilku powodów.
    No to trzeba zrobić bilans plusów dodatnich, plusów ujemnych i podjąć
    decyzję, którą wybrać ścieżkę kariery ;-)

    Maciek

  • 28. Data: 2015-03-22 20:28:03
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-03-22 o 15:46, krys pisze:
    > No to chyba nie pozostaje nic innego jak przysporzyć papierologii UP i kilka
    > razy w miesiącu się rejestrować i wyrejestrowywać. Skoro takie jest prawo i
    > na tym polega walka z bezrobociem... Tylko czasu szkoda.
    W niektórych urzędach można to już chyba zrobić przez internet. Niestety
    wymaga to chyba także późniejszej wizyty.

    Maciek

  • 29. Data: 2015-03-22 23:47:52
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 21.03.2015 o 23:15, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No to straci po miesiącu. Jeden czort.

    A czy ubezpieczenie nie zaczyna działać od momentu zarejestrowania? Bo
    jeżeli tak i jest "robotny" przez jeden dzień, to ma ciągłość.

    p. m.

  • 30. Data: 2015-03-23 06:22:58
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.03.2015 o 23:47, m pisze:

    > A czy ubezpieczenie nie zaczyna działać od momentu zarejestrowania? Bo
    > jeżeli tak i jest "robotny" przez jeden dzień, to ma ciągłość.

    Podkręć jasność wypowiedzi.