  • Data: 2011-02-09 14:27:29
    Temat: Brak PIT-11
    Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zamawiający dzieło nie chce wystawić PIT-11 (było wykonywane poza
    DG), mam dowód w postaci e-maila na to jak się wije - pewnie nie
    wpłacił zaliczki albo myślał że się uda dogadać pod stołem.

    Ja chcę złożyć PIT-36 jak najszybciej, ze względu na zwrot.

    No i nie wiem co powinienem wpisać w rubrykach:
    * "należna zaliczka, w tym zaliczka pobrana przez płatnika" (w tabelce
    z dochodami)
    - tutaj chyba to co jest wykazane na rachunku, nawet jeśli nie pobrał
    i nie wpłacił tego do US
    * "Suma wpłaconych zaliczek oraz pobranych przez płatników" (pole 184)
    - tutaj nie mam pojęcia, chyba 0 skoro nie mam PIT-11, ale wtedy będę
    musiał tą kwotę zapłacić sam.. Niech już i tak nawet będzie, bo
    zwrot jest tego wart, ale czy dobrze myślę?

    Tomek