    From: "Travis" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Cena auta na umowie, a US
    Date: Tue, 25 Dec 2007 12:41:02 +0100

    Witam,

    W najblizszym czasie bede mial kilka wiekszych wydatkow(tj. mieszkanie i
    auto). Nie ukrywam, ze do tej pory nie mialem za duzych dochodow, a
    pieniadze, ktore mam przeznaczone na te cele to glownie oszczednosci mojej
    mamy. Problem w tym, ze nie chcialbym na siebie sciagac zbyt wielkiej uwagi
    Urzedu Skarbowego, wiec chcialbym ten drugi wydatek "zmniejszyc" do kwoty
    paru zlotych/euro
    Auto chce sprowadzic z Niemiec. Czy jesli na umowie kupna/sprzedarzy
    mialbym znacznie zanizona wartosc samochodu to czy US mial prawo zadac, abym
    udowodnil, skad mialem takie pieniadze(=wartosc rynkowa pojazdu, a nie
    wartosc na umowie). Wydaje mi sie, ze nie ma prawa, ale chcialbym sie
    upewnic, bo to roznie bywa.

    Pozdrawiam
    Travis