  • 11. Data: 2006-09-13 12:13:21
    Temat: Re: Co jest ważniejsze...
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "Robert" <briesen[nospam]@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Dobra, wszystko wiem.. oprócz tego co jest dla mnie (hurtownika)
    ważniejsze,
    > od kogo czy za co?

    I jedno i drugie jest tak samo ważne.
    A jeśli się nie da zrobić inaczej, to już Ci napisano, że potrzebne jest w
    takiej sytuacji oświadczenie o cesji.

    N.

  • 12. Data: 2006-09-13 13:20:19
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Robert wrote:

    > Dobra, wszystko wiem.. oprócz tego co jest dla mnie (hurtownika) ważniejsze,
    > od kogo czy za co?

    Od kogo.
    Potem za co jeśli w ogole cos ci jest winien.
    Jak nic, to mu odsyłasz kasę, że nia ma za co zapłacić.
    Jak napisał za co, to księgujesz za to co napisał,
    a jak nie napisał za co, to go informujesz za co zaksięgowałeś.

  • 13. Data: 2006-09-13 13:26:05
    Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl>

    > Dobra, wszystko wiem.. oprócz tego co jest dla mnie (hurtownika) ważniejsze,
    > od kogo czy za co?

    Na obcym płatniku zadłużenia wymogłabym, żeby pisał w tytule zapłaty za co
    płaci i za kogo. Pozdrawiam Areta