  • 1. Data: 2007-11-25 08:23:32
    Temat: Czy można odliczyć VAT od garażu?
    Od: "Pati" <P...@g...com>

    2 lata temu zakupiłam garaż na kredyt. Jako osoba fizyczna. Teraz chce
    założyć DG i wnieść garaż do firmy , będe vatowcem i mam kilka zagłostek:

    1.Czy jako 1 osobowa DG musze przepisac kredyt na firme?

    2. Czy raty mogę wliczyć w koszty?

    3. Czy mam jakąś szanse na odliczenie Vat-u?

  • 2. Data: 2007-11-25 09:56:03
    Temat: Re: Czy można odliczyć VAT od garażu?
    Od: <s...@a...pl>

    > 2 lata temu zakupiłam garaż na kredyt.
    > Jako osoba fizyczna. Teraz chce założyć DG i wnieść garaż do firmy , będe
    > vatowcem i mam kilka zagłostek:
    > 1.Czy jako 1 osobowa DG musze przepisac kredyt na firme?

    Czyli z kogo na kogo? Z Pati na Pati? Nie da się :)

    > 2. Czy raty mogę wliczyć w koszty?

    Nie. Ale amortyzacja wchodziłaby w grę. Tak mi się wydaje.

    > 3. Czy mam jakąś szanse na odliczenie Vat-u?

    Ponoć tak, ale dopiero po bataliach sądowych. Tak mi się coś obija info o
    jakimś wyroku (nie wiem czy nie przed ETS).

  • 3. Data: 2007-11-25 10:03:53
    Od: "Pati" <P...@g...com>

    A jaką kwotę przyjąć do amortyzacji?
    Jaka jest obecnie stawka?