  • 1. Data: 2007-11-25 13:22:58
    Temat: limit zwolnienia podmiotowego z VAT w 2008r
    Od: "Tadam" <a...@a...pl>

    Jestem małym podatnikiem zwolnionym do tej pory z podatku Vat, gdyż nie
    przekroczyłem jeszcze ustalonych limitów zwolnienia.
    Zbliża się koniec roku i mam wątpliwości co do dalszego zwolnienia z Vat w
    2008r....
    Na jakim poziomie mogę zakończyć sprzedaż w 2007 roku aby nie wskoczyć w
    przyszłym roku w Vat?

    Poradzcie proszę!

  • 2. Data: 2007-11-25 15:01:33
    Temat: Re: limit zwolnienia podmiotowego z VAT w 2008r
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tadam" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przekroczyłem jeszcze ustalonych limitów zwolnienia.
    > Zbliża się koniec roku i mam wątpliwości co do dalszego zwolnienia z Vat w

    W VAT sie wskakuje rownoczesnie z przekroczeniem limitu. Jesli np dzisiaj
    przekroczysz ten limit (nie pamietam dokladnie ile to w tym roku jest), to
    dzis wskoczysz w VAT a nie w 2008 r.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-11-25 17:46:16
    Od: "Tadam" <a...@a...pl>

    > W VAT sie wskakuje rownoczesnie z przekroczeniem limitu. Jesli np dzisiaj
    > przekroczysz ten limit (nie pamietam dokladnie ile to w tym roku jest), to
    > dzis wskoczysz w VAT a nie w 2008 r.

    No wlasnie o ten limit mi chodzi. Czy jest to 29700 czy 50000 jak podaja
    rozne zrodla.

  • 4. Data: 2007-11-25 18:27:21
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 25-11-2007 o 18:46:16 Tadam <a...@a...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > No wlasnie o ten limit mi chodzi. Czy jest to 29700 czy 50000 jak podaja
    > rozne zrodla.

    Na ten rok 39700 albo 50000(kto wie na pewno? ostatnio experci nie
    wiedzili w prasie ZTCP)
    Na przyszły 50k.

    Natoamist był taki myk w poprzednich latach, że gdy limit spadał to ludzie
    wpadali w pułapkę.
    Np limit na dany rok był 41000 a na rok kolejny 39000. Ten kto utargował
    40000 nie wpadał
    w VAT w danym roku, ale na rok następny stawał się VATowcem.