  • 31. Data: 2003-02-01 13:52:03
    Temat: Re: Czy trzeba wpisywac jako kup wszystko ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 1 Feb 2003, berdycz wrote:
    [...]
    >+ Ja CHĘTNIE zapłacę 100% mojego należnego 22% VATu!!!!!!!
    >+ A naliczony sobie wsadzę w PIT !!!!!!!!

    A, już zaczynam podejrzewać: masz głównie sprzedaż "zw" ??
    ;)

    pzdr, :) - Gotfryd

  • 32. Data: 2003-02-01 15:07:47
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > Jak widać nie bardzo.

    Chodzi, a o sytuacje kiedy prowadzisz DG jako niewatowiec (kiedy np. limit obrotów
    wejścia w VAT był jeszcze wysoki (nie obiżony do
    10k Eu) albo inaczej, zaczynasz DG i nie jesteś vatowcem, wiesz że obrpty będą male i
    wybrałeś zwolnienie).

    > A oświeć ty mnie, skąd taka chęć od podarowania VATu ??

    Ech, zwróćcie uwagę na to sfornułowanie w moim postcie "czy w takim razie prawidłowe
    byłoby postępowanie" ... pytanie czysto
    teoretyczne .... skoro Maddy o pieluchach może to dlaczego ja nie o tym :)

    > Masz 200 zł VATu do odliczenia;
    > - jeśli odliczysz VAT to odzyskujesz 200zł
    > - jeśli byłby to koszt, to co najwyżej odzyskujesz 80 zł (bo
    > przy maksymalnej stawce 40 podatku dochodowego nie zapłacisz
    > podatku od owych 200zł).
    > Odpowiednio mniej (60 zł, 38 zł i nic)
    > odzyskujesz mieszcząc się w niższych prograch...

    Pomimo ze pytanie było teoretyczne (i tego się będę trzymał:) to Ci odpowiem, to ma
    jednak sens bo nie musze sie wczytywać w kolejna
    ustawę, w nowe aktualizacje, dedukować co artysta chiał powiedzieć a czas na to
    poświęcony można przeznaczyc na cos innego. Wiec
    jakis sens w tym jest ... dążenie do max. prostoty i spokoju nawet za pewna cenę.

    Sark

  • 33. Data: 2003-02-01 15:29:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 1 Feb 2003, Sark wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> [...]
    >+ Chodzi, a o sytuacje kiedy prowadzisz DG jako niewatowiec

    Przecież widzę, że napisałeś "tak jak" :)
    [...]
    >+ Ech, zwróćcie uwagę na to sfornułowanie w moim postcie "czy
    >+ w takim razie prawidłowe byłoby postępowanie" ... pytanie czysto
    >+ teoretyczne .... skoro Maddy o pieluchach może to dlaczego ja nie o tym :)

    Możesz, możesz :)
    Tylko my też możemy chcieć wiedzieć co wymyślisz ;) !
    [...]
    >+ jakis sens w tym jest ... dążenie do max. prostoty i spokoju nawet za pewna cenę.

    Jeśli "max. prostoty" - to nie widzę (nijak) powodu do usiłowania
    wpisania VATu w KUP !
    Jeśli już uważasz że od każdych przykładowych 200zł podarowanie
    120..200 zł jest w sam raz, to tym bardziej można podarować pozostałe
    80..0zł i uniknąć komplikacji w KPiR ;) !

    >+ Pozdrawiam

    wzajemnie ! - Gotfryd

  • 34. Data: 2003-02-01 17:19:14
    Od: w...@p...onet.pl

    > On Sat, 1 Feb 2003, Sark wrote:
    (..)
> [...]
    > 120..200 zł jest w sam raz, to tym bardziej można podarować pozostałe
    > 80..0zł i uniknąć komplikacji w KPiR ;) !

    Az daleko idącego uproszczenia nie biorę pod uwagę :))) .... chodzi raczej o
    wersję "przyjemnego z pożytecznym" :)

  • 35. Data: 2003-02-01 18:11:28
    Od: "be" <b...@a...pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
    > A, już zaczynam podejrzewać: masz głównie sprzedaż "zw" ??

    Absolutnie nie!
    Same 22%

    Ale PIT bliski 40%

  • 36. Data: 2003-02-01 19:17:06
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    be <b...@a...pl> wrote:
    > Absolutnie nie!
    > Same 22%
    >
    > Ale PIT bliski 40%

    A co chcesz sobie zrobić kuku?

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 37. Data: 2003-02-01 19:26:18
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    berdycz <p...@b...pl> wrote:
    > Nagroda zwyczajowa: satysfakcja:-))

    No nie ,zrtobiłeś mnie w bambuko.Nie daruję Ci tego :-)))

    > Choć muszę przyznać, że mam do czynienia z fachowcem, :-)))

    E tam,zaraz fachowiec,siedem klas szkoły podstawowej wieczorowo co prawda
    się ukończyło mając te 25 lat na karku (nie kończyłbym,ale sytuacja mnie
    zmusiła,papier był potrzebny,a nie będę kupował tego chłamu co na
    stadionie mają.To ukończyłem, to też między bajki można włożyć,ale mam
    oryginał) :-)))

    > Karol pyta jak to się robi?, Powiemy mu i innym ????

    berdycz nie wk......j mnie takimi propozycjami.Chcesz odpowiadać za
    współudział lub namawianie do czynów przestępczych?
    Karol jest inteligentny facet i sam na to wpadnie.

  • 38. Data: 2003-02-01 20:24:41
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    > berdycz nie wk......j mnie takimi propozycjami.Chcesz odpowiadać za
    > współudział lub namawianie do czynów przestępczych?

    :-)

    W literaturze fachowej o pralniach mozna poczytac.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 39. Data: 2003-02-04 17:36:41
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik be napisał:

    >Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
> [...]

    Zatrudnij kogoś biednejszego z rodziny na UoD. Dostaniesz KUP, a z nim
    się podzielisz zaoszczędzonym podatkiem.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/