  • 1. Data: 2009-03-21 21:28:08
    Temat: DG - dodatki do faktur za komórkię
    Od: "MariuszM" <Mariusz[WYTNIJ]Michalski[TO]@poczta.onet.pl>

    Witam, właśnie robię porządki i zastanawiam się czy mogę wyrzucić tzw.
    dodatki do faktur za komórkę, którą rozliczam w DG.
    Chodzi mi o te drugie kartki, które operatorzy wrzucają do koperty z
    fakturą, np w Erze jest to rachunek szczegółowy wraz z wykazem połączeń
    wychodzących, a w Orange to świstek nazywa się nawet: "Załącznik do
    faktury VAT nr...", w którym co prawda nie ma bilingu, ale jest
    szczegółowa rozpiska ile minut w jakiej taryfie, było wykorzystanych i
    ile danych ściągnąłem z netu.
    Chciałem to wyrzucić na makulaturę, ale zwątpiłem. Czy w razie czego US
    może się doczepić, że do faktur powinny być dołączone te bilingi i
    rozpiski wykorzystanych minut?

    pozdrawiam,
    Mariusz