  • 1. Data: 2009-03-21 16:29:16
    Temat: W jakim terminie rachunek?
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    W jakim terminie od daty sprzedaży jestem zobowiązany wystawić rachunek
    (nie fakturę!)? Czy sprzedaż uwzględnioną na rachunku zaliczam do
    przychodów (KPiR) wg daty sprzedaży, czy wg daty wystawienia rachunku?
    Będę wdzięczny za podanie podstawy prawnej.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 2. Data: 2009-03-21 17:06:26
    Temat: Re: W jakim terminie rachunek?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 21-03-2009 o 17:29:16 Szerr <n...@p...pl> napisał(a):

    > W jakim terminie od daty sprzedaży jestem zobowiązany wystawić rachunek
    > (nie fakturę!)?

    Zobacz w dziale "Rachunki" Ordynacji Podatkowej (coś koło art. 87 IIRC),
    bodajże 3 miesiące są na to.

    > Czy sprzedaż uwzględnioną na rachunku zaliczam do
    > przychodów (KPiR) wg daty sprzedaży, czy wg daty wystawienia rachunku?
    > Będę wdzięczny za podanie podstawy prawnej.

    Art. 14 updof

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-03-21 17:19:56
    Od: <k...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zobacz w dziale "Rachunki" Ordynacji Podatkowej (coś koło art. 87 IIRC),
    > bodajże 3 miesiące są na to.

    Trzy miesiące na zgłoszenie + 7 dni na wystawienie

  • 4. Data: 2009-03-21 18:08:00
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 21 Mar 2009 18:06:26 +0100, Tomek napisał(a)
    w:<news:op.uq5i40pal60ql1@unk>:

    Podziękował.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 5. Data: 2009-03-21 18:17:02
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 21-03-2009 o 19:08:00 Szerr <n...@p...pl> napisał(a):

    > Dnia Sat, 21 Mar 2009 18:06:26 +0100, Tomek napisał(a)
    > w:<news:op.uq5i40pal60ql1@unk>:
    >
    > Podziękował.

    Może to Ty tłumaczyłeś "GTA II" na wersję polskawą,
    do dytrybucji na giełdach i bazarach ;-) ?
    (bez urazy, tak mi się skojarzyło to "Podziękował" :-) )

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-03-21 20:54:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Mar 2009, Tomek wrote:

    > (bez urazy, tak mi się skojarzyło to "Podziękował" :-) )

    Mi "podziękował" kojarzy się z odpowiedziami kierowców
    na paśmie obywatelskim :)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2009-03-21 21:19:49
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 21-03-2009 o 21:54:55 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > Mi "podziękował" kojarzy się z odpowiedziami kierowców
    > na paśmie obywatelskim :)

    :-)

    --
    Pozdrawiam,