  • 41. Data: 2010-10-28 13:07:17
    Temat: Re: DG - naiwne pytania początkującego
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 28-10-2010 14:45, Maciek pisze:
    > Nie ma sprawy. Nie przejąłem się, bo to tylko grupa dyskusyjna i każdy
    > może tu napisać, co mu ślina na język przyniesie ;-)

    Ale też musi liczyć się z konsekwencjami plecenia andronów, w tym nie
    zawsze uprzejmą krytyką (no bo w końcu "można pisać, co się chce" działa
    w obie strony, o czym niektórzy zapominają).

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 42. Data: 2010-10-29 09:43:46
    Temat: Re: Re: DG - naiwne pytania początkującego
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > jest niemal ortogonalna, korelacja jest ograniczona do pism wysyłanych

    wiem ze sie wystawilem na flejma piszac moje 'wydajemisiowe' wywody,
    dostalem po czuprynce co zmotywowalo mnie do odswiezenia sobie paru
    tematow:)
    to ze jest ortogonalna to tez wiem....teraz:) w zasadzie od zawsze całą
    kwitologię określałem mianem rachunkowości.

    co co PK?

  • 43. Data: 2010-10-29 12:12:47
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    ....juz zatrybilem;)

  • 44. Data: 2010-10-29 15:18:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Oct 2010, Michał Gut wrote:

    > co co PK?

    Już czytałem że zatrybiłeś :), ale dla porządku - oprócz pełnej
    księgowości istnieją przypadki, kiedy podmiot może prowadzić
    rachunkowość uproszczoną (i nie wolno tego mylić z KPiR - bo to
    już *jest* rachunkowość, trzeba pilnować "kasy").
    Przykładem są podmioty niegospodarcze - wspólnoty mieszkaniowe,
    stowarzyszenia itede, które, jeśli *nie* uzyskują określonych
    przychodów (np. z działalności gospodarczej) a jedynie dopuszczone
    w "uproszczeniu" (np. ze składek członkowskich, z podmiotowego
    majątku na cele statutowe lub podobne ustawowo dopuszczalne) mogą
    ograniczyć papierkologię.

    pzdr, Gotfryd