  • 1. Data: 2007-11-25 13:59:50
    Temat: Darowizna - druk SD-Z1
    Od: Marecki <m...@o...pl>

    Witam,
    mam pytanie dotyczące poprawnego wypełnienia druku SD-Z1:
    - darczyńcami są oboje rodziców, którzy przekazali mi kwotę np 30.000,00
    zł z tego co wiem dla każdego z darczyńców muszę oddzielnie wypełnić
    SD-Z1 ale jaką kwotę mam wpisać w pozycję F-7 (środki pieniężne) - czy
    ma być to kwota po 50% od każdego z rodziców ? czyli w tym przypadku po
    15.000 zł ? - jeżeli tak to jak to się ma do wykonanego przelewu gdzie
    wpłacającymi są oboje rodziców? - rozumiem także, że w miejscu Nazwa
    banku (SKOK) mam wpisać nazwę banku w którym prowadzony jest mój
    rachunek na który wpłacono pieniądze.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-01-14 20:52:18
    Temat: Re: Darowizna - druk SD-Z1