  • 1. Data: 2005-03-24 07:28:07
    Temat: Dodanie wpisu
    Od: "Pawel" <d...@s...mowie.nie>

    Chcialbym dodac jedna, lub dwie pozycje
    do wpisu mojej DG wedlug PKD.
    Czy wystarczy zgloszenie do Urzedu Miasta,
    czy gdzie jeszcze musze to zglosic? Jaka jest procedura?
    Jakie sa z tym zwiazane koszty?

    Pawel

  • 2. Data: 2005-03-24 09:23:30
    Temat: Re: Dodanie wpisu
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    W liście nadanym Thu, 24 Mar 2005 08:28:07 +0100 "Pawel"
    <d...@s...mowie.nie> pisze:

    > Chcialbym dodac jedna, lub dwie pozycje
    > do wpisu mojej DG wedlug PKD.
    > Czy wystarczy zgloszenie do Urzedu Miasta,
    > czy gdzie jeszcze musze to zglosic? Jaka jest procedura?
    > Jakie sa z tym zwiazane koszty?

    W Poznaniu tak (sklej link jak go coś połamie):

    http://bip.city.poznan.pl/bip/public/bip/sprawa.html
    ?lmenu=sprawy&co=opis&sp_id=1734

    Pozdrawiam

    Piotr A. Dybczyński (KPiR bez VAT)

  • 3. Data: 2005-03-24 18:00:14
    Od: "Pawel" <d...@s...mowie.nie>

    > W Poznaniu tak (sklej link jak go coś połamie):
    >
    > http://bip.city.poznan.pl/bip/public/bip/sprawa.html
    ?lmenu=sprawy&co=opis&sp_id=1734

    Dziekuje, rozumiem.
    Prosze tylko jeszcze o info, czy wystarczy tylko w UM,
    czy do US i GUS tez musze skladac jakies "papiery" ?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 4. Data: 2005-03-25 18:14:14
    Od: "Skub.An." <s...@w...to.wp.pl>

    > Prosze tylko jeszcze o info, czy wystarczy tylko w UM,
    > czy do US i GUS tez musze skladac jakies "papiery" ?

    W Warszwskim UM poinformowano mnie, ze US i GUSu nie trzeba powiadamiac.
    Dzialalnosc (zakres) jest prowadzona zgodnie z Wpisem (US nie czepi sie) a
    GUS interesuje jedynie glowna dzialalnosc (sami zreszta tak powiedzieli jak
    telefonicznie sie dopytywalem).