    From: grzessiek <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Drobny zużyty sprzęt - co z tym się robi
    Date: Sat, 24 May 2008 21:06:25 +0200

    witam,

    mam jednoosobową działalność. przez kilka lat nazbierało mi się sporo
    zużytego, ale spranego sprzętu elektronicznego który wrzucałem w koszta.
    są to, telefony, stare komputery, monitory, kable itp. całość w tej
    chwili warta może ze 500 zł.

    I teraz pytanie:

    czy mogę po prostu wyrzucić, podarować rodzinie te rzeczy czy muszę
    prowadzić jakąś ewidencję tegoż czy może protokoły zniszczenia
    wyprodukować? Ogólnie chodzi mi o jak najprostszy zgodny z przepisami
    sposób na pozbycie się śmieci. Żadna z nich, w momencie kupna nie była
    droższa niż 1500 zł.

    Nie wiem czy to istotne, ale jestem płatnikiem VAT.

    dziękuję za wszelkie sugestie.

    pozdrawiam, grzessiek