  • 11. Data: 2007-07-06 18:19:19
    Temat: Re: Droga przez mękę, czyli Pogrom Płatnika
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    u...@g...pl nabazgrolił na ekranie:
    > Ale i OS miales starszy ;).Dlal mnie porazka to klucz na A: , ale wiem
    > ze jeszcze wszystko przede mna :(

    Już niedługo nie będziesz miał kluczu na A:, tylko kartę z własnym podpisem
    elektronicznym.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 12. Data: 2007-07-06 18:35:37
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    u...@g...pl w
    ups.com>:

    > Tak robie, ale wyjscie srednie. W tych czasach dzyskietka A:, kto
    > jeszcze ma???

    Ja. '5 1/4"' ;P

    > PS. Abstrahuje od tego ze mi sie zglasza stacja floppy zawsze z B: :(

    To chyba dobrze, bo "subst A: D:\placznik" działa ;)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2007-07-06 18:56:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Wrak,

    Friday, July 6, 2007, 6:13:45 PM, you wrote:

    > Program jest świetny. Jest wspaniały..
    > TAK! TO PRAWDA. Weźcie sobie wersję sprzed 5 i dołączcie do tego
    > teletransmisję :D To była jazda wtedy.
    > A jak weźmiecie te z początków Płatnika to w ogóle obecny jest wzorcem.

    Tristanie, Pogromu Płatnika używam od samego początku. Jak przejrzysz
    archiwum, to sam się przekonasz/przypomnisz sobie, że naprawdę wiem,
    jak się w nim pracowało na początku i później.
    Jest oczywiste, że nastąpiła znaczna poprawa, bo początkowe wersje, to
    był jeden wielki wstyd - średnio utalentowany uczeń szkoły średniej
    zrobiłby sprawniej działającą aplikację.

    W niczym to jednak nie zmienia faktu, że własnie dlatego mam prawo
    oczekiwać przyjmowania bez szemrania dokumentów poprawnie
    wygenerowanych tym programem. I nikt mnie nie przekona do tego, że
    podanie nadmiarowych ale _poprawnych_ danych jest wystarczającą
    podstawą do odrzucenia dokumentu.

    Mnie, jako użytkownika części systemu, absolutnie nie obchodzi, że
    reszta systemu jest niekompatybilna z tym kawałkiem i nie potrafi
    poprawnie przetworzyć _poprawnych_ danych. ZUS z Prokomem na spółkę
    mieli wystarczająco dużo czasu, żeby z takim błędem działania
    _systemu_ sobie poradzić. Właśnie dlatego, że nie jest to wersja 0.xxx
    ale już 6.xxx.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2007-07-06 19:55:07
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Już to raz tłumaczyłem: nie można przesłać ZFA - musi być dostarczony
    > w postaci papierowej. Poza tym - uzyskanie certyfikatu do transmisji
    > wymaga również wizyty w inspektoracie.
    Wyluzuj. Nie chodzi mi o ZFA, tylko o możliwość założenia działalności
    przez internet, co zdaje się też było planowane, ale jak zwykle nie
    wyszło i nadal się łazi do stu okienek :-)

    Maciek

  • 15. Data: 2007-07-06 20:47:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maciek,

    Friday, July 6, 2007, 9:55:07 PM, you wrote:

    > Wyluzuj. Nie chodzi mi o ZFA, tylko o możliwość założenia działalności
    > przez internet, co zdaje się też było planowane, ale jak zwykle nie
    > wyszło i nadal się łazi do stu okienek :-)

    Urząd miejski umożliwił złożenie wniosku przez sieć. Ale, żeby nadać
    sprawie bieg musisz i tak przyjść do urzędu i... podpisać się na
    wydruku wniosku i wpłacić w kasie opłatę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2007-07-07 09:02:11
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Urząd miejski umożliwił złożenie wniosku przez sieć. Ale, żeby nadać
    > sprawie bieg musisz i tak przyjść do urzędu i... podpisać się na
    > wydruku wniosku i wpłacić w kasie opłatę.
    No to ułatwili :-)

    Maciek

  • 17. Data: 2007-07-07 10:33:41
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 6 lipca 2007 19:08
    (autor u...@g...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <1...@e...googlegroups.co
    m>):

    > Ale i OS miales starszy ;).Dlal mnie porazka to klucz na A:

    dlaczego? Nie lubisz literki A: ? :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,
    h...@k...com.pl, p...@f...hu, i...@h...pl

  • 18. Data: 2007-07-07 10:34:33
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 6 lipca 2007 19:58
    (autor u...@g...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <1...@o...googlegroups.c
    om>):

    > Tak robie, ale wyjscie srednie. W tych czasach dzyskietka A:, kto
    > jeszcze ma???

    No w nie-laptopach są. Cena 30zł nie jest zaporowa, więc się montuje, bo co
    to szkodzi.

  • 19. Data: 2007-07-07 10:37:08
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 6 lipca 2007 20:56
    (autor RoMan Mandziejewicz
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <9...@p...pl>):

> [...]
    > był jeden wielki wstyd - średnio utalentowany uczeń szkoły średniej
    > zrobiłby sprawniej działającą aplikację.

    Ale przynajmniej wtedy można było zarobić. A teraz kuźwa już coraz mniej :(

> [...]
    > wygenerowanych tym programem. I nikt mnie nie przekona do tego, że
    > podanie nadmiarowych ale _poprawnych_ danych jest wystarczającą

    no ale teraz omawiasz beton w zusie a nie jakość Płatnika. :D

  • 20. Data: 2007-07-07 10:37:56
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 7 lipca 2007 11:02
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f6nl77$41g$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > No to ułatwili :-)

    Nieco tak :D Ja np. nie mam drukarki. W takiej opcji mam mniej o szukanie
    drukarki :D