  • 1. Data: 2007-07-06 16:36:21
    Temat: Opłata za VAT-R i jej "odzyskanie"/odliczenie
    Od: Łukasz Wojciechowski <l...@p...lublin.pl>

    Witam

    Natknąłem się dzisiaj w stosie swoich papierków na potwierdzenie
    uiszczenia opłaty "za VAT-R" i przypomniałem sobie, że Pan w okienku
    mówił, że na podstawie takiego potwierdzenia wpłaty można tą kwotę
    odliczyć/odzyskać (że przyda mi się to) - szczegółów właśnie nie
    pamiętam i nie udało mi się znaleźć informacji na ten temat o wujka
    google, więc szukam odpowiedzi tutaj.

    "Jestem" jednoosobową działalnością gospodarczą, wybrałem ryczałt jako
    formę opodatkowania, rozliczam się kwartalnie a działalność zacząłem
    (zgłosiłem się do US) w połowie maja.

    Czy tą opłatę "za VAT-R" mogę jakoś "odzyskać"/odliczyć ?

    --
    Z góry dziękując za pomoc pozdrawiam serdecznie
    Łukasz Wojciechowski

  • 2. Data: 2007-07-06 17:06:51
    Temat: Re: Opłata za VAT-R i jej "odzyskanie"/odliczenie
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 06-07-2007 o 18:36:21 Łukasz Wojciechowski <l...@p...lublin.pl>
    napisał(a):

    > wybrałem ryczałt jako
    > formę opodatkowania

    Tutaj jest klucz - pan w okienku myślał pewnie że prowadzisz kpira

  • 3. Data: 2007-07-06 20:39:21
    Od: Łukasz Wojciechowski <l...@p...lublin.pl>

    On 6 Lip, 19:06, "t...@o...pl" <t...@o...pl> wrote:

    > Tutaj jest klucz - pan w okienku myślał pewnie że prowadzisz kpira

    Może orientujesz się czy jak w przyszłym roku będę już kpir'em :) to
    wtedy będę mógł tą kwotę "rozliczyć" ?

    --
    pozdrawiam
    Łukasz Wojciechowski

  • 4. Data: 2007-07-06 20:47:51
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 06-07-2007 o 22:39:21 Łukasz Wojciechowski <l...@p...lublin.pl>
    napisał(a):

    > Może orientujesz się czy jak w przyszłym roku będę już kpir'em :) to
    > wtedy będę mógł tą kwotę "rozliczyć" ?

    Tylko jeśliby uznać ryczałt za okres w którym
    odebrano Ci pracwo zaliczania kosztów, ale wg mnie dobrowolnie się tych
    kosztów zrzekasz więc IMHO nie ma podstawy żeby odliczyć to w przyszym roku

  • 5. Data: 2007-07-07 03:14:06
    Od: Łukasz Wojciechowski <l...@p...lublin.pl>

    On 6 Lip, 22:47, "t...@o...pl" <t...@o...pl> wrote:

    > Tylko jeśliby uznać ryczałt za okres w którym
    > odebrano Ci pracwo zaliczania kosztów, ale wg mnie dobrowolnie się tych
    > kosztów zrzekasz więc IMHO nie ma podstawy żeby odliczyć to w przyszym roku

    No i wszystko jasne.
    Dziękuję za pomoc

    --
    pozdrawiam