  • 21. Data: 2007-07-07 11:07:16
    Temat: Re: Droga przez mękę, czyli Pogrom Płatnika
    Od: u...@g...pl

    > No w nie-laptopach są. Cena 30zł nie jest zaporowa, więc się montuje, bo co
    > to szkodzi.
    Tak, tylko moja zawsze zglasza sie jako B:. Nie chodzi o cene, ale o
    zasade. Dlaczego nie moge wybrac miejsca gdzie bede trzymal klucz?

    Usjwo

  • 22. Data: 2007-07-07 13:16:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Wrak,

    Saturday, July 7, 2007, 12:34:33 PM, you wrote:

    > No w nie-laptopach są. Cena 30zł nie jest zaporowa, więc się montuje, bo co
    > to szkodzi.

    To szkodzi, że nieużywany napęd się brudzi i potem niszczy dyskietki.
    Jest po prostu bezuzyteczny.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2007-07-07 20:03:48
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 7 lipca 2007 15:16
    (autor RoMan Mandziejewicz
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <9...@p...pl>):

    > To szkodzi, że nieużywany napęd się brudzi i potem niszczy dyskietki.
    > Jest po prostu bezuzyteczny.

    Demonizujesz. Mam w pracy kompy sprzed 10 i więcej lat i stacje działają.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,
    h...@k...com.pl, p...@f...hu, i...@h...pl

  • 24. Data: 2007-07-07 20:04:51
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 7 lipca 2007 13:07
    (autor u...@g...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <1...@o...googlegroups.c
    om>):

    > Tak, tylko moja zawsze zglasza sie jako B:. Nie chodzi o cene, ale o
    > zasade. Dlaczego nie moge wybrac miejsca gdzie bede trzymal klucz?

    Bo nie dali takiej opcji :D No co ja poradzę? Nie bronię tego. Sprzeciwiłem
    się tylko twierdzeniu, że ,,W tych czasach dzyskietka A:, kto jeszcze
    ma???''

  • 25. Data: 2007-07-07 23:09:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Wrak,

    Saturday, July 7, 2007, 10:03:48 PM, you wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Demonizujesz. Mam w pracy kompy sprzed 10 i więcej lat i stacje działają.

    W domu żaden flop nie wytrzymuje mi dłużej niż kilka miesięcy. 4 koty
    i mnóstwo papierosów wypalanych podczas pisania postów robią swoje.
    Dopóki dyskietek używałem często - problemu nie było - napędy
    wytrzymywały latami. Jedynie napędy 5.25" trzeba było od czasu do
    czasu potraktować dyskietką czyszczącą - ale one miały całkowicie
    odsłonięte głowice.
    Od kilku lat nie używam dyskietek - najpierw używałem przenośnego ZIPa
    a teraz flashdiska.
    Kurz zniszczył mi m.in. rzadko używany napęd MO640 :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 26. Data: 2007-07-08 19:33:52
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 07-07-2007 o 13:07:16 <u...@g...pl> napisał(a):

    > Tak, tylko moja zawsze zglasza sie jako B:. Nie chodzi o cene, ale o
    > zasade. Dlaczego nie moge wybrac miejsca gdzie bede trzymal klucz?

    Pomijając to że mogłeś podłączyć taśmę do innego slotu czy przestawić
    literkę w biosie,
    t subst w tym przypadku także ma racj ę bytu :)

  • 27. Data: 2007-07-08 20:11:43
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Ściągnąłem najnowszą wersję Pogromu Płatnika, łacznie z aktualizacją.

    tylko czy aby najnowszą no i skąd ściągałeś
    jeżeli ze strony www.płatnik.info.pl
    to poaptrz(cie) co oni tam umieścili
    "Uprzejmie informujemy, że z powodu problemów technicznych na stronach
    internetowych www.platnik.info.pl udostępniona została w dniach 2-3.07.2007
    niewłaściwa wersja Pakietu aktualizacyjnego do programu Płatnik (wersja
    6.04.001A).
    Płatnicy, którzy w tych dniach pobrali udostępnioną wersję oprogramowania,
    proszeni są o ponowne pobranie poprawnej wersji Pakietu."

    To tak na marginesie.
    A swoją drogą. Mam zfa i działalność jednoosobową.
    W danych jest podany nip, regon, pesel i dowód osobisty. I tak wysyłam
    dokumenty od 99 roku.

    --
    Pawełj

  • 28. Data: 2007-07-08 20:14:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello pawelj,

    Sunday, July 8, 2007, 10:11:43 PM, you wrote:

    > tylko czy aby najnowszą no i skąd ściągałeś
    > jeżeli ze strony www.płatnik.info.pl

    Ze strony ZUSu.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 29. Data: 2007-07-16 16:01:16
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:738680306.20070706165646@pik-net.pl>:

    > Hello,

    Przepraszam, że wyciągam z czeluści archiwum...

    > ZFA musi być papierowe i mam do
    > niego dołączyć zaświadczenia REGON i NIP.
    > Wydruk (przez "wysyłka" oczywiście) i jadę do ZUSu.

    ...ale byłem dziś certyfikat odnowić, to zabrałem "Zasady wypełniania
    dokumentów ubezpieczeniowych"
    A nuż pdf ze strony jest jakiś trefny? [1] ;-)

    > (Nie)miła pani sprawdza i... odmawia przyjęcia. Odmawia, ponieważ
    > wpisałem _za_ _dużo_ danych. W danych płatnika ma nie być PESELa i
    > numeru dowodu osobistego.

    I czytam:
    <q>
    W zakresie identyfikatorów numerycznych zgłoszenie płatnika składek powinno
    zawierać:
    -- na ZUS ZFA - NIP i REGON, a w razie gdy płatnikowi składek nie nadano
    tych numerów lub jednego z nich - numer PESEL; jeśli płatnikowi nie nadano
    również numeru PESEL - serię i numer dowodu osobistego albo paszportu. Tym
    samym numer PESEL, seria i numer dowodu osobistego albo paszportu powinny
    być podawane jedynie wówczas, gdy płatnik nie posiada identyfikatorów NIP i
    REGON lub jednego z nich,
    </q>

    Tyle pani doczytała, ale tego poniżej, napisanego /bold/ już nie

    <q>
    UWAGA!
    W przypadku osób fizycznych będących płatnikami składek wyłącznie na własne
    ubezpieczenia w bloku danych identyfikacyjnych płatnika składek w
    dokumentach zgłoszeniowych oraz deklaracji rozliczeniowej ZUS DRA należy
    podawać numery NIP, REGON i PESEL.
    </q>

    Nic w uwagach nie ma o DO...

    I wracając do mojej dzisiejszej wizyty...

    ZUS: "A co mi pan oryginały przynosi? Gdzie ksero?"
    JA: Ksero? Do czego?
    ZUS: Nie ja przepisy wymysliłam...
    Ja: Nie ja informacje na stronie:
    <http://e-inspektorat.zus.pl/sprawy.asp?id_profilu=1
    &pomoc=2&menu=3&id_sprawy=188>
    napisałem, jeżeli znajdzie Pani tam słowo ksero to w "zembach przyniese",
    a póki co to zastosujmy to co tam napisali "Punkt Rejestracji weryfikuje
    poprawność wniosku W03 (format wniosku i podpis płatnika), zgodność danych
    zawartych we wniosku z przedstawionymi dokumentami oraz zgodność danych
    płatnika z danymi w Centralnym Rejestrze Płatników."

    Widać nie szkolono, bo by jeszcze znała tekst "Pisemne pełnomocnictwo
    upoważniające osobę do działania w imieniu płatnika oraz jej dowód
    osobisty." i musiałbym za róg się udać i naskrobać samemu sobie. ;-)

    ZUS (łaska): O, ma Pan potwierdzenie złożenia wniosku z zeszłego roku, to
    nie trzeba ksero

    Jakbym se nie mógł tego potwierdzenia sam na własnej drukarce wydrukować
    wpisując cokolwiek.

    I jeszcze jedno, moze ktos wytłumaczy dlaczego, by zarejestrowac sie do
    obowiązkowych ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych wpierw trzeba sie
    *wyrejestrować* z obowiązkowego ubezpieczenia zdrowotnego

    [1] -- kwiecień 2006, a na drukowanym mam czerwiec 2006 :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]