  • 61. Data: 2015-07-12 22:55:56
    Temat: Re: Dwóch płatników za 1 urządzenie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-12 o 18:17, Borys Pogoreło pisze:

    > Ale co ciekawe NIP może (mogła) otrzymać. Polecam sprawdzić 5272304455.

    Jasne, że mogła, skoro sprawa zawędrowała do interpretacji podatkowej,
    to znaczy że nie dla wszystkich odpowiedź była oczywista.

    > Ale generalnie jest to "byt nieokreślony", bo niby oficjalnie nie ma
    > osobowości prawnej, ale akceptuje się zawieranie umów przez rady (ciekawe
    > co na to by powiedział sąd, gdyby do tego doszło).

    Skoro nie znasz orzeczenia sądu, to trudno tym samym mówić, że
    "akceptuje się" takie umowy. Co najwyżej można powiedzieć, że się je
    "zawiera" i je porównać do mianowania przez Kaligulę swojego konia
    Incitatusa senatorem (na pewno wiele osób to akceptowało).

    --
    Liwiusz

  • 62. Data: 2015-07-13 09:09:12
    Od: "Vasco" <v...@p...fm>

    > Oby. Ale pewnie nie jesteś świadom, że od 1zł obowiązuje kasa przy
    > sprzedaży sprzętu radiowego, tv, telekomunikacyjnego, fotograficznego,
    > nagranych płyt cd/dvd itp.

    Zdaje się, że padło, że chodzi o program komputerowy, a jeśli jest na
    płycie...

    Vasco

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.

  • 63. Data: 2015-07-13 19:46:38
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 10.07.2015 o 22:40, klaus pisze:
    > Na szczęście rzeczywistość jest w miarę normalna i daleka od Twoich
    > błędnych teorii o "oczywistości".
    > Ciekawie wyglądałaby sprzedaż:
    > - Poproszę fakturę na dane XYZ
    > - Nie wystawię bo nazwa mi się nie podoba

    Jeszcze kilka lat temu w różnych hurtowniach byłem proszony ksero wpisu
    do EDG. Dzisiaj pewnie to by wyglądało tak: "prosze o NIP", a potem
    "przepraszam, ale pod tym NIPem jest zarejestrowany zupełnie inny
    podmiot". Proszę o prawidłowy NIP bądź prawidłowe dane odbiorcy faktury.

    p. m.

  • 64. Data: 2015-07-13 20:18:39
    Od: <5...@4...201839.invalid> (Tom N)

    m w

    > Jeszcze kilka lat temu w różnych hurtowniach byłem proszony ksero wpisu
    > do EDG.

    Zapewne wiesz dlaczego...

    > Dzisiaj pewnie to by wyglądało tak: "prosze o NIP", a potem
    > "przepraszam, ale pod tym NIPem jest zarejestrowany zupełnie inny
    > podmiot".

    Że jak to da się po "proszę o NIP" stwierdzić, że gość który przyszedł coś
    kupić podał NIP innego podmiotu?

    > Proszę o prawidłowy NIP bądź prawidłowe dane odbiorcy faktury.

    Panie, skoro pan w rejestrach sprawdziłeś do kogo NIP należy to se pan wpisz
    co panu rejestry pokazują, no chyba, że pan chcesz, żebym ja sprawdził w
    tych rejestrach po NIP i przedyktował te dane...

    --
    'Tom N'

  • 65. Data: 2015-07-13 20:23:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-13 o 20:18, (Tom N) pisze:
> [...]
    > co panu rejestry pokazują, no chyba, że pan chcesz, żebym ja sprawdził w
    > tych rejestrach po NIP i przedyktował te dane...

    O, klient bez krawata. Zatem poprosimy jeszcze o dowód osobisty i
    ewentualnie o pełnomocnictwo do działania, jeśli nie wynika z KRS ;)

    --
    Liwiusz

  • 66. Data: 2015-07-13 20:45:41
    Od: <5...@6...204541.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

> [...]
    [...]
    > O, klient bez krawata. Zatem poprosimy

    Kiedy wyzbędziesz się tej komunistycznej maniery "wy/my"?

    > jeszcze o dowód osobisty

    Prosić o DO można zawsze...

    > ewentualnie o pełnomocnictwo do działania, jeśli nie wynika z KRS ;)

    Czekaj(cie), póki co to mowa była o NIP i EDG, ale zapewne nie
    zauważyliś(cie) tego towarzyszu, bo to nie po linii waszej partii ;P

    --
    'Tom N'

  • 67. Data: 2015-07-13 20:50:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-13 o 20:45, (Tom N) pisze:
    > Liwiusz w

    > [...]
    >
    > Kiedy wyzbędziesz się tej komunistycznej maniery "wy/my"?

    To komunistyczna maniera? Ciekawe. Ja tylko piszę z pozycji spółki
    niejednosobowej.

    > Prosić o DO można zawsze...

    > Czekaj(cie), póki co to mowa była o NIP i EDG, ale zapewne nie
    > zauważyliś(cie) tego towarzyszu, bo to nie po linii waszej partii ;P

    A co to za różnica? Albo nazwisko będzie wynikać z rejestru, albo żądamy
    pełnomocnictwa.

    Nic ciekawego nie napisałeś, nie udał ci się pocisk ;)

    --
    Liwiusz

  • 68. Data: 2015-07-13 21:05:35
    Od: <3...@5...210535.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > To komunistyczna maniera? Ciekawe.

    Prawda?

    > Ja tylko piszę z pozycji spółki niejednosobowej.

    Każdy komuch się tak tłumaczy -- "działając w imieniu... jako członek
    wysunięty na czoło z ramienia, poproszę..."

    > A co to za różnica? Albo nazwisko będzie wynikać z rejestru

    I wracamy do:
> [...]
    tych rejestrach po NIP i przedyktował te dane...

    > Nic ciekawego nie napisałeś, nie udał ci się pocisk

    Za to cię zapętliłem ;P

    --
    'Tom N'

  • 69. Data: 2015-07-13 21:15:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-13 o 21:05, (Tom N) pisze:
> [...]
    > co panu rejestry pokazują, no chyba, że pan chcesz, żebym ja sprawdził w
    > tych rejestrach po NIP i przedyktował te dane...

    No to wracamy do - poproszę o dowód, aby wykazał pan, że rzeczywiście
    jest pan osobą, za którą się podaje.

    > Za to cię zapętliłem ;P

    Znów sobie coś błędnie wyobrażasz. To już jest nudne.

    --
    Liwiusz

  • 70. Data: 2015-07-13 21:42:45
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 13.07.2015 o 20:18, (Tom N) pisze:
    > Panie, skoro pan w rejestrach sprawdziłeś do kogo NIP należy to se pan wpisz
    > co panu rejestry pokazują, no chyba, że pan chcesz, żebym ja sprawdził w
    > tych rejestrach po NIP i przedyktował te dane...

    "Blablex Jaromir Krutasiński". Czy ma być faktura na firmę Blablex?<<

    p. m.