    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Etat a samozatrudnienie
    Date: Thu, 11 Jun 2015 15:43:54 +0200

    Na ile powinna być wystawiana faktura VAT przez osobę z DG, aby dla pracodawcy
    (płatnik VAT) miała ona takie same koszty jak zatrudnienie pracownika?

    Np. dla pensji minimalnej najprościej byłoby przyjąć, że 1750 brutto na etacie
    to 1750zł przy wystawieniu FVAT.
    Ale pracodawca ma jeszcze innego koszty -- z tego co wygooglałem to 1750 brutto
    dla pracownika (czyli jakieś 1300zł na rękę) = 2113zł netto na fakturze.

    Liczył to ktoś może albo może zweryfikować mój wynik?